Znajdziesz tu odpowiedzi najczęściej zadawane pytania. W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego ( kliknij tutaj by zobaczyć dane firmy). Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.
1. Jaki jest termin dostawy zamówienia internetowego?
Od momentu zamówienia do otrzymania przez Ciebie paczki upływa zwykle od 2 do 5 dni. Skąd taki czas? Zamówienie kompletujemy i wysyłamy w około 48 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie.
Na niektóre produkty będziesz musiała poczekać trochę dłużej - informacja o czasie wysyłki jest zawsze dostępna przy opisie danego produktu.
2. Czy potrzebna jest rejestracja aby złożyć zamówienie?
Nie, zakupu możesz dokonać bez rejestracji.
3. Czy istnieje możliwość wymiany lub zwrotu?
Tak. W ciągu 30 dni można dokonać wymiany produktu lub jego zwrotu.
W przypadku wymiany, odeślij nam produkt wraz z rozmiarem na jaki chciałabyś go wymienić. Koszt ponownej wysyłki nowego rozmiaru pozostaje po stronie zamawiającego. Jeśli nie będziemy mieli interesującego Cię rozmiaru na stanie, potraktujemy odesłany produkt jako zwrot.
Jeśli masz pytania, wątpliwości - zadzwoń lub napisz do nas.
Szczegóły jak dokonać zwrotu towaru możesz przeczytać w dziale Zwroty i Reklamacje oraz w Regulaminie.
4. Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym lecz nie dostałam żadnego potwierdzenia. Co mam robić?
Zadzwoń lub napisz do nas jak najszybciej. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj>>
5. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury?
Oczywiście. Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia. Dokument dołożymy do przesyłki lub wyślemy na wskazany przez Ciebie e-mail.
6. Czy istnieje możliwość rezerwacji przez internet lub telefonicznie z odbiorem własnym?
Rezerwacji można dokonać tylko telefonicznie i na okres nie dłuższy niż 1 dzień.
Bądź na bieżąco z nowościami, promocjami i naszym super blogiem! :)
Dbamy o Twoją prywatność
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.