MASZ PYTANIA?

ZADZWOŃ 534 288 876

DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 299 ZŁOTYCH | NAJLEPSZY SALON Z ODZIEŻĄ CIĄŻOWĄ W WARSZAWIE UL. STASZICA 13

Promocje
Witaj, wiewiórko! Dotknij natury
Witaj, wiewiórko! Dotknij natury
35,90 zł 23,90 zł
Drewniany kotek na sznurku do ciągnięcia
Drewniany kotek na sznurku do ciągnięcia
59,00 zł 29,90 zł
szt.
Kolorowa wieża drewniana piramida z klocków
Kolorowa wieża drewniana piramida z klocków
79,00 zł 34,90 zł
szt.
Ready To Go szara bluzka do karmienia i ciążowa
Ready To Go szara bluzka do karmienia i ciążowa
149,00 zł 49,00 zł
Wydra Maggie piszczek z gryzakiem
Wydra Maggie piszczek z gryzakiem
24,00 zł 19,00 zł
szt.
Sowa zawieszka z wibracją
Sowa zawieszka z wibracją
29,00 zł 19,00 zł
szt.
Tappi i kocyk mocyk - Marcin Mortka oprawa twarda
Tappi i kocyk mocyk - Marcin Mortka oprawa twarda
29,90 zł 18,90 zł
Dwie kule grzechotka dla niemowląt
Dwie kule grzechotka dla niemowląt
12,00 zł 4,90 zł
Lekarz puzzle drewniane z uchwytem Goki
Lekarz puzzle drewniane z uchwytem Goki
34,90 zł 24,90 zł
szt.
Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie?
Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie?
10,00 zł 8,00 zł
szt.
Producenci
Pytania i odpowiedzi

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Znajdziesz tu odpowiedzi najczęściej zadawane pytania. W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego (kliknij tutaj by zobaczyć dane firmy). Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości.


1. Jaki jest termin dostawy zamówienia internetowego?

Od momentu zamówienia do otrzymania przez Ciebie paczki upływa zwykle od 2 do 5 dni. Skąd taki czas? Zamówienie kompletujemy i wysyłamy w około 48 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. Typowy czas wysyłki wynosi od 1 do 3 dni. 

Na niektóre produkty będziesz musiała poczekać trochę dłużej - informacja o czasie wysyłki jest zawsze dostępna przy opisie danego produktu.

2. Czy potrzebna jest rejestracja aby złożyć zamówienie?

Nie, zakupu możesz dokonać bez rejestracji. 

3. Czy istnieje możliwość wymiany lub zwrotu?

Tak. W ciągu 14 dni roboczych można dokonać wymiany produktu lub jego zwrotu.

W przypadku wymiany, odeślij nam produkt wraz z rozmiarem na jaki chciałabyś go wymienić.  Koszt ponownej wysyłki nowego rozmiaru pozostaje po stronie zamawiającego. Jeśli nie będziemy mieli interesującego Cię rozmiaru na stanie, potraktujemy odesłany produkt jako zwrot. 

Jeśli masz pytania, wątpliwości - zadzwoń lub napisz do nas.

Szczegóły jak dokonać zwrotu towaru możesz przeczytać w dziale Zwroty i Reklamacje oraz w Regulaminie.

4. Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym lecz nie dostałam żadnego potwierdzenia. Co mam robić?

Zadzwoń lub napisz do nas jak najszybciej. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj>>

5. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury?

Oczywiście. Dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia. Dokument dołożymy do przesyłki lub wyślemy na wskazany przez Ciebie e-mail. 

6. Czy istnieje możliwość rezerwacji przez internet lub telefonicznie z odbiorem własnym?

Rezerwacji można dokonać tylko telefonicznie i na okres nie dłuższy niż 1 dzień.

7. Jak można się z nami skontaktować?

Dane kontaktowe znajdziesz w dziale Dane kontaktowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl