Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy - zwrot zakupu dokonywanego w sklepie online

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Aby odstąpić od umowy, musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.  Możesz skorzystać z tego formularza KLIK >> lub innego dowolnego. Podpisany włóż do paczki ze zwracaną rzeczą, nie zapomnij dołączyć paragonu. Można przekazać nam go też poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@mamabaja.pl

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Mamabaja Sklep ul. Krucza 47a 00-509 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Możesz ją do nas wysłać lub dostarczyć osobiście w godzinach otwarcia sklepu stacjonarnego.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zwrot zakupu dokonywanego w sklepie stacjonarnym

Pamiętaj, że zakupy dokonywane bezpośrednio w sklepie stacjonarnym podlegają innym zasadom, niż zakupy dokonywane na odległość.

Dlatego informujemy, że gdy dokonujesz zakupów bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym (z pominięciem zakupu online) zwrotów dokonujemy na kartę podarunkową ważną przez 1 rok od daty zakupu.

Na wymianę lub zwrot również masz 14 dni od daty zakupu.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@mamabaja.pl lub drogą pocztową na adres Mamabaja Sklep ul. Krucza 47a 00-509 Warszawa .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Mamabaja Sklep ul. Krucza 47a 00-509 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl